tisdag 22 oktober 2013

Tack kära huvud för att du förstörde min dag..

Den här veckan skulle jag vara en mycket aktiv studerande och skriva så mycket på min hemexamen att jag skulle förvåna både mig själv och alla andra. Det började bra. Igår satt jag vid mf 9.15 och läste och skrev till 17.30. Aktivt och bra. Idag skulle jag fortsätta min goda vana. Trodde jag då. Jag vaknade 8.30 med en hemsk migrän. Fick i mig lite morgonmål och så värkmedicin. Eftersom jag hade några viktiga ärenden till butiken valde jag att försöka ta mig dit. Och det gjorde jag ju också. Men i kassakön höll jag på svimma av värken i huvudet. Så nu sitter jag igen hemma. Tänkte försöka få lite skrivet och göra ett nytt försök att ta mig utanför lägenheten efter lunch. Jag älskar verkligen att ha migrän.. Och alltid när jag tänkt att jag skall få någonting gjort! Stress är inte nyttigt jag vet. Men ibland skulle jag bara vilja kapa av mitt huvud och fortsätta leva utan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar