onsdag 26 september 2012

nail art, mina första ugglor


En ledig kväll resulterade i youtube. För min del brukar det ofta handla om inteligensbefriad lätt underhållning. Någonting som jag inte behöver tänka på. Ofta fullt meningslös sysselsättning. Den här kvällen hamnade jag ändå på nail art. Alltså nagellack och konstigheter på naglarna. Det verkade så roligt att måla figurer på sina egna naglar så jag började direkt själv. Översta bilden skall föreställa min första uggla. Andra bilden ser kanske mera ut som en fladdermus men också det skall låtsas vara en uggla, min andra. Ursäkta färgerna... (Och så är det inte fullt lika enkelt som youtube får det att se ut att lacka naglarna... men så är det väll för det mesta. Ett profs får allting att se enkelt ut.)



1 kommentar:

  1. söta!! roligt :) du blir säkert proffs du också om du orkar öva !

    SvaraRadera