tisdag 25 februari 2014

förändring för bloggen och bärsoppa

Jag har funderat en tid på vad jag skall göra med bloggen. Nu när jag är "hemma" igen vet jag inte riktigt vad jag skall skriva om. Och så har jag så mycket att pyssla på med att det inte blir så mycket skrivet.. En tanke som jag nu haft en tid skulle vara att omforma bloggen till att bli en mera handarbets- och pysselblogg. Jag tror till och med att det kunde fungera. Att börja en ny blogg känns lite onödigt så jag tror att jag bara fortsätter här för att se vad som händer. Lite som med livet överlag alltså. När en sak tar slut tar en annan vid.
Dagens verk var att utnyttja en av mina inflyttningspresenter. Det blev blåbär och jordgubbssoppa. Smaskens på gröt eller annat gott. Hurra för hemplockade bär och fina vänner som delar med sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar